Tuesday, May 22, 2007

Kan du höra ditt skratt?

Noe med vinduer. Fra den gangen jeg løp bortover gata for å drikke en øl med kompisen min og så ta taxi 2 kvartaler tilbake for å komme fort tilbake til deg. Og du hadde dusja og pussa tenner, og røyka i vinduskarmen. På vei ut møtte jeg først en helt og så en annen, og jeg tenkte at ingen ting forundrer meg lenger, og bare smilte til A.Karlsen og sa at jeg måtte gå. Ikke dessverre.

Noe med vinduer. Da du kom i den andre bilen og jeg satt på et rom med kompisen min like ved der dere parkerte. Og hjertet ditt hadde hoppa og du skrev melding om jeg ville komme på besøk.

Noe med vinduer. Da du jobba og jeg pakka, og i det jeg så ned så du opp og vinka til meg.

Noe med vinduer. I februar, med naken hud og hekla gardiner.

Og resten av tiden står jeg på sidelinjen uten muligheter for handling.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home